Reklama
  • Piątek, 12 lipca 2013 (13:53)

    Skutki uboczne leków na nadciśnienie

Od kilku lat leczę się na nadciśnienie. Przez 10 lat brałam lek Lorista, ale ostatnio przepisano mi Vanatex. Czy leki te mogą dawać skutki uboczne, bo od kiedy je biorę mam szumy w uszach i suchość w ustach? Anna Szymańska z Wrocławia

Jak wszystkie leki także i te mogą wywoływać działania niepożądane. W przypadku tej grupy leków najczęściej są to szumy w uszach i zawroty głowy, spadki ciśnienia tętniczego oraz upośledzenie pracy nerek.

Reklama

Gdy objawy uboczne nasilają się, trzeba poprosić lekarza o zmianę leku. Pamiętajmy jednak, by poprzedniego leku nie odstawiać na własną rękę.

Porad zdrowotnych udziela ekspert, dr Elżbieta Sandzewicz.

Więcej na temat:skutki uboczne | skutki | rad | nadciśnienie | wroc

Zobacz również

  • Według najnowszych badań już co trzeci dorosły Polak zmaga się z tą chorobą. Ponieważ początkowe objawy nadciśnienia nie są charakterystyczne, często je bagatelizujemy. Bóle i zawroty głowy,... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.